Skola, plugg och MUFFINS!!!!

Hej-hopp! :)
Först skolan, som gick mycket bra, fast jag ligger lite efter. För att jag har varit sjuk/hemma förra veckan, men men jag kommer ikapp innan veckans slut. Det ända jobbiga idag var att få höra att vi har prov på fredag...
Jag kom hem och plugga lite smått och gott.
Sedan muffins bak! :D
Jag exprimentera lite med olika saker i smeten och dekorationer, det sluta ungefär såhär:


Några utav mina muffins, vad tycker ni? :)

     

Jag fick väldigt bra betyg utav mina provsmakare också, så är lite lagomt stolt nu, även för att mina shorts som jag börja på också är klara och najsiga! Så nu lär jag somna gott efter en lyckad tisdag!

Ha det bra så länge allihopa, puss & kram :)
                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0