"skolk" ?

Hejsan svejsan!!!
Skolan nu på förmiddagen har varit helt okej, men nu sitter jag hemma hos Rebecka och chilla lite efter en promenad, hon sprang jag gick. På vägen stanna vi upp och fotade lite, fina bilder! :)
Nu väntas bara slöjden....appropå slöjd, hemma igår kväll så började jag göra ett par egna shorts utav ett par vanliga jeans, men ben som går utåt nerevid fötterna. (Men jag glömde att fotografera innan jag börja klippa i dem, så ni får förmodligen bara se resultatet.)
Efter slöjden så tar jag en buss så fort som möjligt till Elias!!!! Har inte träffat han på hela helgen ;O Så det blir trevligt.
Men jag och Rebecka skolkar faktiskt inte vi gjorde de vi skulle, så "idrott": CHECK!
Men jag skulle ju kunna ta och jobba lite nu faktiskt, så vi hörs nåt.
Kramar till er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0