Min helg, hittills.

Hej bloggen!
Fredagen, var jättebra. :) Skolan supernice. Och provet gick ganska bra, om man gemför med hur jag trodde det skulle gå, så jag hoppas på i alla fall ett G SNÄLLA!! :)
Jag, Lovisa och Rebecka hade det bara allmänt mysigt. Haha och att åka med skolan/klassen till ungdomsmottagningen var intressant och skojjjjsigt xD Fast jag fick bli gajd...
Hemma, somnade jag till i soffan, fick blusar av mamma men vet inte om det kanske var lite för mycket, kanske kan visa er och få svar bra eller dålig?? :P
Sen kom Elias, vi åt och sedan fick han några nya kompisar:

Gulligt vah! ^^ Hihi. Mina katter är förtjust i honom xD (särskilt Snickers)

Idag är jag barnvakt åt tre små pojkar, och det har gått hur bra som helst. Helt underbar dag! Vi gjorde tacos tillsammans allihopa, och jag styla mitt bröd. Rebecka ch Lovisa vet nog hur redan innan jag lägger upp bilden.


Sen så har vi spelat massa TV-spel, askul!! :D
Och efter det blev det filmdags, Arthur3. Så jävla bra film, ju.  ´
Så film tipset är :

Min kväll efter det har varit jättebra också, fick hjälp av Elias med hästarna, så allt har som sagt varit jättebra.

Jag hann i alla fall blogg lite, ska försöka hinna imorgon också.
Nu ska jag se på film óch mysa.
Ha en fortsatt mysig lördagskväll folket! :)<3
                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0