LITE, från helgen. (kan komma mer någon dag)

Hejsan bloggen!
Jag har varit borta hela helgen, så nu vet ni varför jag inte har bloggat. Förlåt.
Nu är praoen slut :'( DÅLIGT, för jag trivdes väldigt bra där.
Här är en till frisyr jag gjort: (Har gort många fler ;O)




I helgen har jag varit med Elias. (Åker ju snart = om 5 dagar är jag i Egypten)
Så i fredags gick vi på bio, Paranormal activity 3. Den var mycket bättre än ettan och tvåan, fast alla skrek hela tiden xD Haha, mesar ^^ Men det var jättetrevligt.
Sedan har jag även under helgen hunnit se transformers 1, 2 och slutet av 3:an, mycket bra filmer de också :) jag gillar Bumble bee! Fast jag är tydligen Optimus Prime/ Optimus Isa... Och Elias få vara Megatron. (Gulligt va...Fast nu känner jag mig som en Transformers nörd och lite barnslig, fast jag är ju lite barnslig men ändå, mobbas inte...)

Sedan så stylade jag Elias hår och han mitt, mycket underhållande :)

Han är typ rosa/orange och lila randigt.
Jag lärde han att topera, så mitt hår är toperat och full i "blandad" färg xD


(jag har inte lånat Elias tröja)

Nu har jag suttit och plugga några uppgifter no, det går hyffsat bra.
Imorgon blir det Birsta efter skolan, måste införskaffa några saker innan resan.

NÅGON SOM HAR NÅGOT BRA TIPS PÅ VAD JAG KAN VARA UTKLÄDD TILL PÅ HALLOWEEN??

OCH

VILL NI KNSKE HA NÅGOT I STIL MED VECKANS TIPS ELLER SÅ??


Sov nu sött allaihopa!
                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0