Okt 5 2011 (Lades till idag, för datorn fucka sig igår!!)

Hej bloggen!
Kan må lika dåligt som jag just nu, fast på nåt sett så klarar jag mig ändå bra..Fast jag är helt mosade/krossad och förstörd.
Förlåt om jag klagar...men sån är jag :(
Jag har ont överallt.
Och det hela blev inte bättre utav gårdagens ridtur, det slutade med att vi båda ryttare blev skadade.
Idag när jag var hos vårdsentralen för att ta Laktosallergi-prov och allergi-prov, så fick en sköterska plåstra om mitt lilla sår som tydligen kanske kan bli ett ärr. MEN JAG VILL INTE HA ETT ÄRR DÄR!!! fy-blä-o-uschhh!! (det är 14 cm långt och 6.5 brett...så det kan bli ett ärr blaa blla blaaaa -.- inte alls kul) Ajja, vad finns det man kan göra åt det? Inget.
Sen så har jag ju en lindad fot, en skadad höft, blåmärken på knät, trött, mår konstigt i magen och mycket ont i huvet mm...
Haha, ajja nu har jag klagat klart.
Idag har jag varit hemma och sovit i stort sett hela dagen. Men jag passade på att måla naglarna.
Och sedan kom mamma med fina blommor till mig, hihi. Vad underbar hon är, jag älskar dig mamma!


                                                                                                                   
                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0