Vanlig skoldag

Cha cha bloggen! xP
Denna dag har varit bra, faktiskt :) Jag har pluggat på bra och chillat samtidigt.
Men jag avslöjade verkligen inte för rektorn att jag tog med mig muffins för att ge Lovisa, Rebecka och Erik, hehe.
Och en annan lite kul sak var att, jag trodde dem flesta visste vart ungdomsmottagningen låg men det visade sig att det bara var jag och mina kompisar xD Så jag räckte upp handen på en gång och Rebecka också (hon satt med ryggen mot alla andra) men Lovisa ångra sig när hon såg att ingen visste. Så jag fick förklara för alla. Nu när jag skrev det här lät det inte alls så intressant som det var i verkligheten, menmen. ;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, att jag lyssnar på hög musik och sjunger, för att peppa inför en fullproppad kväll. Jag ska: Mocka, städa mitt rum, har prov imorgon och sen måste andra ämnen också pluggas (måste även planera helgen, med mat och allt, ska vara barnvakt.)

Vill ni se en bild på hur det ser ut i "chillrummet" på skolan, på en hylla?:


Fint vah??
Samling...Haha xD

Ajja, ha det bra allihopa, hejdå! :)
                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0