Dagen!

TjaTJAAA bloGGEEEEN! :)
Länge sedan jag skrev nu, sorry sorry.
Men jag kan beräta om min intressanta dag xD
Det första jag gjorde va att försova mig en timme, inte kul.
Sen moppe till skolan, vänta på pappa som skjutsade in mig till stan. Åt en macka där sen gick jag bort till ungdomsmottagningen, där jag då satt på möte i nästan en timme.
Till skolan hann med 15 minuter so, efter det lunch...Efter jag ätit tog jag moppen till kvissle, där jag fick mysa lite med Elias :) 12:40 var det tandläkaren som gälde och det gick bara bra, hon vill inte ha dit mig på 2 år, måste ju betyda att jag har fina tänder?? :P
Tillbaka till skolan för att ha slöjd. Tog sedan moppen till rebecka för att plugga men Rebbe glömde sina böcker, så vi lekte lite istället (Y) Åkye hem och fick nått fnatt, så jag fixa en musikanordning så jag kunde dunka musik medans jag frivilligt städa fint och rensade och fixade till min smink hylla i garderoben :) Vill ni se före och efter bilder? Tänkte väll det...


FÖRE:

Lite smått jättestökigt, efter några stressiga mornar kanske...

EFTER:

Nu ser det ut såhär, lite bättre iaf :)
Så det blev min "pyssel-syssla" för idag.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi hörs något.
Hejdå!
                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0