Förlåt mig, men det var inte mitt fel.

Hejsan bloggis!
FÖRLÅT MIG, för att jag inte har skrivit på länge. Men t.ex igår då jag skulle göra ett inlägg kom mamma och skulle ta datorn ur händerna på mig, inte okej! :/¨
jag skulle lägga upp en bild som Rebecka tog "av min outfit" igår, så jag kan ju lägga upp den nu då för hennes skull. :)

Sen så har jag flygit runt lite överallt ;O På hemliga ställen, alla på skolan undrar vart jag försvinner hela tiden. Men nu ska jag inte försvinna. :P

Jag har faktiskt varit duktig och pluggat lite hemma idag. (två veckors So)
Jag har även ridit med Nina, eller jag satt mest på min häst och höll lektion för henne, och tillslut fick vi till det! :)


Idag var det skoljoggen, jag skulle egentligen inte springa tan gå men det sket jag lite i. Och jag är inte så farligt sjuk nu heller (Y) Vi sprang typ 7-8 km och det gick ganska fort. Men efteråt kunnde jag inte gå, min höft svek mig :S Så nu blir det doktorn för det också och även astman för jag kunde inte andas och hade ingen spray = MYCKET DÅLIGT. Men men, jag får ju skylla mig själv.
Men nu ska jag snart lägga min i sängen, ska upp vid 05:00-05:15 så vi hörs något, Godnatt sov så gulligt! P&K
                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0