Glad just nu! :D

Hejsan alla söta! :)
Har typ sovit mig genom skoldagen, suttit hemma i soffan i 5 minuter och spelat död, sen börja det roliga! :)
Jag gick in i mitt rum, och fick pengarna av min brosa som han var skyldig mig, som jag då la i en liten mynt burk. Då bestämde jag mig för att leta efter små pengar i mitt rum...Jag gick till skrivbordet och såg en liten väska öppnade den och hittade, 1 kr, sen åhh 1 5:a och en till 5:a, jippe. Öppnade ett litet fack ohh en 50-lapp, titta en dragkedja...åhhh en hundra-lapp och en 20:a.
HALLÅ, hur coolt va inte det, 181 kr som bara legat där och jag glömt dem, så då blev jag jätteglad och bestämde mig för att risa mammas häst Korven. Och det gick super-duper-bra! Gud vad glad jag blev, han var jättesnäll. Börjar gilla han lite nu ju :)
Men sen slog jag handen, och tror nåt brast, typ nåt blodkärl eller dyligt. But, who cares.

Dagens höjdpunkt: Korven och väskan i mitt rum! :)

Hejdå folket!       
                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0