God morgon, sovit sött? :)

Godmorgon alla blogg läsare :)

Jag tvinga min upp ur sängen, jag mår lite bättre än igår kväll i alla fall. Jag får hoppas på att jag orkar hela skoldagen.


Jag kan ju passa på att berätta om Min, Lovisas och Rebeckas mysiga kväll! (I lördags)
vi började med att hämta ut våra biljetter till bridesmaid. Sen leta vi efter min parfym men den fanns inte där...  (går nog och letar den till helgen igen)
Vi gick och shoppa lite godis, det blev lösviktsgodis för drygt 100 kr och sen lite dricka å det.

       

Vi gick och åt på nåt café, vars namn jag precis glömmde bort.
Mina flickor åt mumsiga mackor och jag tog min första caffe latte :)



Lilla Rebecka:                 Och lilla Lovisa:

Filmen vi såg var ASBRA!!! :D Vi skratta oss igenom hela filmen och alla andra som var där också. Efter filmen så vände sig två tanter sig om mot oss och sa "Haha, visst var den bra/rolig".
Riktigt mysig kväll.
Sen var det bara att vänta på bussen. Jag hoppa av vid Elias eftersom att jag hade moppen där, men han lät mig inte åka hem. Så jag sov mysigt med min ängel efter en mycket rolig dag! <3 

Ha en bra dag alla bloggläsare!
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0