Helgens planer

Hej hej hej hämskt mycket hej!!!!!!

Idag har man haft so prov... Det gick bättre än jag trodde:) Jag kanske blir godkänd på det. Hoppas det;)
Igår hade vi matte prov det gick as bra ju:P svarade på allt utom 2 grejer. En av dom va en MVG uppgift. Och det har ingen jobbat med så jag vet inte vad hon tänkte... Jaja, vi fick se matte proven idag. Jag blev inge nöjd:( Jag fick G+ jag hade skrivit`"dag" istället för "dygn" slarv fel. Så på den uppgiften fick jag VG?. För att få VG på provet skulle man ha 5 VG och jag hade 3+ slarv felet. Men hon sa att om jag hade haft ett till VG så hade hon räknat VG? som VG. Så är as sur på mig själv:( Nästa gång ska jag och lovisa ha tränat på MVG uppgifter till och med:P:P Så nästa matte prov kommer gå as bra:D

Har nyss kört frida till elin:P Dom ska ut till nelie sen och ha typ tjejkväll eller något. Vet inte vad jag ska göra:P Kanske skriva klart no:n så det är gjort tills nästa vecka. Så kanske jag hinner få dom rättade tills på torsdag då vi har prov.

Nee, nu lämnar vi skolan tycker jag det är ju helg:D:D Vad ska ni göra ikväll/helgen?:)


Imorgon ska jag Lovisa och Issa (jag tror hon skulle med. Hoppas det:)) på stan och shoppa sen ska vi gå och fika på barista;) Och på Söndag ska jag och Lovisa träna på pärlan:D Blir as bra det ju:P

hehe...... en bild sen i lördags på tant "anneli och fröken sara" tror det heter så;P

                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0