Lite allt möjligt :)

hej-svejs!
Igår blev det gården efter skolan och vid 00:00 drog jag till Jennifer med ett trevligt gäng :)
Det var sisodär kul, för dem har slutat hyra ut filmer på Statoil...Inte okej (N)
Men idag på dan tog jag moppen hem, duscha och tog ett till hål i örat:P (jag gjorde ett typ i tisdags och ett idag, så nu har jag 5 st :), men det jobbiga är att jag är mycket bättre än "piercarna" så jag skulle ha gjort alla själv från början...blir bättre mellanrum då ju...Men men)
Sen ska jag till Elias och sova där. Imorgon har vi varit tillsammans i 9 månader, min ängel<3

VET NI!!!
Jag vann en sak igår, jag längtar enormt mycke tills det kommer. Och bli bara mitt bara mitt. :D

Nu ska jag äta något, är hungrig^^

Hejdå ha en underbar helg
Ps. Vilket struligt inlägg.
                                                                                                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0