Nu är jag tillbaka! ;)

Hejsan svejsan alla läsare! :)
Nu har jag inte bloggat på över en vecka jag är hemskt ledsen för de, förlååååååt mig. (jag skall bättra mig nu)

Idag har skolan bara varit okej och med mina roliga humörsvängningar blev det inte bättre, inte heller att mina kompisar åt upp mig... men men jag lever ÄN-SÅ-LÄNGE.

Mycket stressig eftermiddag, kom hem: Börja städa, middag, sen så skulle jag egentligen plugga med jag föredrog att gå ut med mamma i skogen en liten stund för att se om vi hitta några söta svampar, och det gjorde vi allt.
Titta!!

Min korg är den till höger, Duktig jag är :P


Men det var lite svårt att se trattisarna, men har man synen för svamp så går det bra.


Sen så tänkte jag "puhhh, äntligen plugga lite" men då skulle jag ut och hjälpa mamma med hö. Kom in igen, mamma sa " Men ska vi inte ta in hästarna på en gång" Jag: Suck.

Men nu har jag kommit in, fixat musik och sängen full av böcker. Så                SEE YAA!

KRAMIZAR!!! :) 
                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0