Nu så är jag här.. (MÅNGA bilder)

Tjena tjena! :)
Vart ska jag börja, jo...I fredags: så besökte jag och Lovisa ett paradis utomlands, ni skulle kännt dem exotiska och tropiska dofterna som fanns där!


HÄR ---> 

Det storslagna ICA! :D

Sen efter den trippen och skolan, så åkte jag till min ängel och sov hos han mycket mysigt! <3

Lördag:
På väg hem från Elias, fanns det tårtor i bilen..Så jag fick bli en tårtvacktare tillsammans med min broder Jack, fast jag var mest som en resärv.


Sen åkte vi förbi Norells för att jag skulle köpa en mjuk-rosa ros till min mamma, som fyller år "idag". Jag hittade den vackraste, både rosen och bladverket var otroligt vackert. :) Vill ni se bild, kommentera. (Bara så ni vet så fotar jag mycket, vill ni så kan jag ladda upp sånna bilder.)

När vi kom hem, firade vi mamma lite och sedan städa, eftersom att det skulle bli fest på kvällen!
Jag fråga mamma om jag skulle vara cool eller söt...Mamma svarade cool. Så jag började sminka mej lite, så här blev det:





Och sen en bild, bara för att jag är lite cool. xD


Sen efter det, så blev det fest, äta kfäfftor ingick också. Sen DANSA DANSA DANSA!!! Haha dansa flera timmar i sträck ASROLIGT! Jag och Nina mest :P
Efter det så blev jag en taxi-moppe-förare :D Skjutsade hem två typer och en hund :P Och jag fick pengar, hehe.

Söndag:
Har sovit och ridit mest och pratat.

Dagens Hiss: Hästar... Ni förstår, jag och Sonja tog en tur på hästarne och då blev jag bara allmänt glad, fast vi kanske pratade om vissa dåliga saker så mådde jag bra och njöt.

Dagens Diss: Människor som snackar skit bakom ens rygg. (Gillar inte sånt folk, och dem som säger saker utan att dem vet någon alls egentligen, då kan dem lika gärna hålla käft . slut)

Nää, nu ska jag ut och fixa djuren, ha det bra så länge Hejdå!
                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0