Tjena-mitt-bena! ;)


Hejsan!
Idag har det inte hänt så mycket speciellt faktiskt.
Jag tog moppen till skolan, eftersom att jag skulle till Elias efter. :)
Skoldagsförmiddagen var långtråkig och mycket seg, men jag lärde mig nya saker på matten *Tummen upp för mig* Men eftermiddagen var bra, efter lunch idrott, jag = Sjuk = inte vara med = gå ett varv runt lilla spåret och sen chilla, och efter det var det syslöjd och fick ingen hjälp på hela lektionen så satt och rita på Eriks arm och signerade massa folks armar med Issa<3
Jag ritade ett helt hav på Eriks arm, men jag ade ingen kamera så tog en bild på en fisk som var nästan lika snygg som min ;)


Dagens ord: Is ^^ (visdomsord tillomed)


Viket kromosom skämt är bäst av följande två??  (Bara undrar vilket som vinner, så svara nu!)

* Min pappa har fler kromosomer än din pappa!

* Du har en mer kromosom än mig.....(jag har 45 och du 46!

Ha det bra så länge :)                                                              
                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0