Tråkigt..

Hejsan
Igår blev det ingen Elias :( och idag har jag egentligen gjort massor med känns som inget, sovit,birsta,plugga mm... Inte särskillt kul. (bara Arken zoo :P)
Men jag har inget speciellt att skriva och ingen rolig bild. Så detta inlägg får bara visa att jag har tråkigt.

Men imorgon är det ny vecka och nya tag!
Så jag inviger årets första boxnings träning på eftermiddagen. (hoppas jag) ;)

Hejdå, ha det bra. Slå på tv:n och peppa inför måndagen!
Själv ska jag nog sätta mig i soffan se på film och mysa med mamma och pappa :D
                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0