Dagens händelser

Hej!
Idag klev jag upp kl 8 och åkte på fotboll kl 9. Frida hade match mot timrå och det fick inte så bra dom förlora med typ 6-0 eller något. men Fridas lag hade bara 1 avbytare. Stog när från 10 till typ 12. Det va lite drygt när dom inte gjorde nå mål.
Sen åkte vi för att hämta min jacka hos faster. Pappa orkade inte laga mat och han ville åka på Big Boy så det gjorde vi. Det va inte så gott men det gick att äta:P När vi kom hem så börja jag fixa mina naglar och sen slog vi på en film. Men då skulle jag åka med lovisa och handla till ett barnkalas imorgon. Vi tog moppana till Ica. Som tur va fick vi med allt på dom. Nu sitter jag hemma i soffan och gör ingenting:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0