si-så-där-dagen. xD

Tja-tja!
Skoldagen var mycket tråkigt....(Känns lite konstigt mellan mina kompisar också samtidigt som allt annat är fel...vilket inte leder till det bättre) Och på de så hade vi matte-prov också, som inte gick sådär jättebra precis, men men. Det var inte bara jag som tyckte att provet var dåligt, det handlade inte så mycket om det vi egentligen jobbat med ungefär, svårt att förklara.
När vi slutat blev det i alla fall mer intressant, jag fick höra ett och annat från några personer och sen lite roliga små hemlisar och ord ;) Det gillas, det gjorde mig lite glad.
Men på bussen blev det åter igen dåligt, på grund av två små barn...som så gärna ville ha stryk...och tillslut fick dem de...Jobbiga små barn.
Men nu ska jag plugga inför so-provet vi har imorgon! Hoppas det går bättre än matte provet.

Dagens hiss: Personer som får en glad, och hemlisar ^^

Dagens diss: Små, jobbiga, fula, elaka och kaxiga barn!!!

Vi hörs nåt bloggis, kram :)
                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0