Gör mig klar:)

Hej alla läsare!!!
Varför är det alltid samma sak. När man ställer klockan så kliver man aldrig upp. Men om någon kommer och väcker än eller att man vaknar tidigt av någon annan anledning. Så kliver man alltid upp :O undra hur det kommer gå när skolan börjar?!!
Jag insåg just att det blir första gången på typ 8 år som jag under en hel termin måste gå/åka till skolan utan frida:P vi har ju alltid gått till skolan tillsammans eftersom det bara är ca ett år i mellan oss.

Ska snart göra mig klar för dagen och sedan börja packa. Ska ju åka till pappa idag. Men jag har ett problem som jag nu har löst:P jag vill ha cykeln bort till pappa och eftersom jag typ inte använder moppen längre så ska jag köra den till pappa också och parkera den i garage. Så jag ska först cykla bort till pappa och sedan bär pappa kommer hem från jobbet så åker jag med han till mamma för att hämta alla mina saker. Då tar jag moppen till pappa:) tur att man har två hem så nära varandra. Tänk om det inte hade varit cykel/gång av stånd. Då hade det blivit jobbigt:P

//Rebecka!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0