I'm so happy!!

Hej!!
Sitter och lyssnar på musik efter att ha städat mitt rum och packat upp mina väskor:)

Eftersom vi inte åka på stan idag så åker vi imorgon. Har kommit på massor utav grejor jag behöver! Nu när man börja gymnasiet så kommer man ju kunna köpa alla små grejor under lunchen eller efter skolan. Det kommer ju vara as bra.
Just nu känner jag att skolan får börja. Eftersom jag har haft längre sommarlov än alla andra. Eller ja, sommarlov hade jag ju inte. Fick ju jobba som en dåre näst sista och sista veckan eftersom allt blev som det blev. Men jag måste säga att jag är jätte glad att jag inte gick på niverena. Jag skulle ju aldrig fått denna hjälp som jag fått på heliås/Njurunda friskola. Dom har verkligen hjälpt mig att kämpa och fortsätta till skolan va slut. Trots att jag vägrade gå på skolan så klarade jag mig utan ettända IG (och istället några VG) Jag höjde till och med 2 betyg. Engelskan från IG till G och matten från G till VG. Det va nationellaproven som gjorde det:) (matte np va hur lätt som helst).
Jag är jätte stolt över mina betyg och några lärare som hjälpte mig!!:D

//rebecka:)


Kommentarer
Postat av: sofie

Nivrena är inte som du tror. Man hör en maaaaassa skit om skolan, men den är faktiskt bra. Jag trodde jag skulle ångra att jag började på Nivrena, men jag är sååå glad att jag gjorde det! Ne, jag tycker faktiskt du gör fel som nervärderar den så! O me de menar jag INTE att Heliås är dålig på nått sett :)

2012-08-09 @ 22:17:31
Postat av: sofie

Du ska inte tro det om Nivrena. Man hör maaassa skit om skolan, men den är bra! Jag trodde jag skulle ångra att jag började där. Men jag är såååå glad att jag gjorde de! Ne, jag tycker du gör fel när du nervärderar den så! När du inte upplevt de själv heller. :)

2012-08-09 @ 22:23:35
Postat av: sofie

du ska inte tro de om Nivrena! man hör maaassa skit om skolan, men den är Riktigt bra, tro mig. Jag trodde jag skulle ångra att jag började där, men jag är såååå slad att jag gjorde de. jag har fått jättemycke hjälp dom 3 åren jag gått där. oavsett vad de har gällt! ne, jag tycker du gör fel som nervärderar Nivrena sådär, när du inte ens upplevt den själv!
När jag gick på Heliås med er, fick jag INGEN hjälp alls. Jag säger INTE på nått sätt att solan är dålig, men de var så jag UPPLEVDE den :)

2012-08-09 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0