Införskaffat...

Hejhej Bloggen!
Här är lite saker som jag shoppat idag! :)
Skor 349:-
Från Skopunkten.
Skor 199:-
Från Skopunkten.
Lypsyl 23 :-
Maxi ICA.
Tandskydd 10:- ?
Från Dollarstore.
Stift 18:-
Pennor 40:-
Markeringspennor 30:-
Från Maxi ICA.
Mappar 3 för 25:- och en för nått xD
Från Maxi ICA, Dollarstore.
 
Hårborste 20:-
Från Dollarstore.
Hårfärg 83:-
Från ICA Bommen.
 
Legjeans 99:-
Från Cubus (Oj vilken suddig bild, sorry)
Topp 199:-
Från Bikbok.
Dessa tre var det ta 3 betala för 2, Bikbok.
129:-
99:-
99:-
Skjorta 199:-
från Ginatricot.
Byxor (blåa) 299:-
Från Cubus.
 
Tycker inte riktigt om att allt är svart, (typ) men det är mest baser som jag köpte in idag...på tisdag blir det nog lite mer färger + svarta jeans!
För er som inte riktigt känner mig så gillar jag färger, kan aldrig gå helt svart eller dyl. Men nu kommer hösten, då blir det väl svart, grått..och lila, lila gillar jag i alla fall!
Och som ni såg där uppe så har jag köpt hårfärg = täck den dumma utväxten och bli lite mörkare.
//Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0