Rida, film... Ja, det var min dag det.

Hejhej Bloggen!
Nu har jag precis borstat tänderna efter att ha sett på en film som var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. (Så där tackar jag brorsan för att han stressade mig framför datorn xD)
Ps. Jag gillar "tonårsfilmer".
Här har vi den:
Sleepover
Sen har jag inte gjort så mycket idag. Med tanke på att mamma valde att sätta ridningen vid tre, då kom vi inte hem förns sex. Och då var det middag, sedan lite TV tittning för att inte börja se denna film så tidigt. 
Klarar verkligen inte av att bara vara en hel dag, tur att jag fått rida ändå. Annars hade jag dött av uttråkning.
Men imorgon ska jag på regndroppsmassage som jag hoppas tänker göra mig lite friskare!
Sov sött alla läsare! 
Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0