Sakerna jag shoppade i tisdags.

Hejhej Bloggen!
Förlåt om jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna, men när jag kommer hem från skolan äter jag och sedan lägger jag mig, är helt slut i kroppen efter tre dagars skola...Inte okej. Men förhoppningsvis blir det bättre snart. Idag har jag i alla fall fått sova ut! Så i helgen ska jag blogga på!
Igår kunde jag knappt andas eller gå, nått fel i hela bålen/bröstet, vet inte varför..men var förmodligen massa spänningar som börja värka, sovit konstigt... kanske vandrat i sömnen och gått in i något? (brukar dock inte gå i sömnen) Eller så är det bara ett yttligare fel på mig kropp? Fast idag är det mycke bättre, hoppas det förblir så för jag vill börja träna till veckan!
Här har ni de jag shoppade i tisdags:
Tröja 199:- (Vilken gul bild :S lite mer blå färg)
Från H&M
T-shirt 149:-  (En väldigt lysande "rosa" färg!)
Från Cubus.
Svarta jeans 399:-
Från Rut m.fl.
Stickad tröja 199:- (ska dock lämna tillbaka denna...kändes inte riktigt som jag när jag satt på mig den :/)
Från Ginatricot.
"Näsplåster" 60:-
Från Åhléns.
Kalender 79:- (är medlem, ord 99:-)
Från Åhléns.
Vit kajal 69:-
Från Åhléns.
Väska 349:-
Från Åhléns.
Tror det var allt xD (Svårt att komma ihåg när det var så många dagar sedan man köpte allt)
Men för ett par dagar sedan så köpte jag mig en parfym/mist, som jag brukar ha på hösten/vintern.
Body mist, vanilj 125:- (tror jag)
Från Body shop.
//Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0