Vill inte vara glädje dödare...

Halloj Bloggen!
Kan inte sova riktigt än, men känner att jag börjar bli trött så jag tänkte bara passa på att visa er vilken film jag såg xD (Bara för att jag vet att ni tycker det är intressant)
Friends With Benefits. Ännu en bra film enligt mig = Jag ser bara bra filmer ;)
 
 
En sak till... Vad hände med sommaren??? Bara jag som inte tycker att denna sommar varit "sommar", det har inte ens gått en vecka med bara sol...Man kan inte planera att åka bort t.ex. en vecka innan, utan man måste göra det samma dag eller kanske dagen innan, ifall man vill ha en säker väderleksrapport.. Det är inte okej, enligt mig! Men visst har det varit några härliga dagar hit och dit. Men jag vill ha mer sommar :/ Dessutom så är det mindre än två veckor kvar tills skolan börjar...Så sommaren, är den över nu? Går det mot höst...?
(Bara att hitta på massa roliga saker dessa två veckor då, är ändå sjukt taggad! :D)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0