Dagen.

Hejsan Bloggen!
Idag var det matte prov....roligt...Neee, men det fungerade i alla fall.
(Vill bara säga detta så alla vet, jag ritade en jättefin teckning idag ^^ är stolt!)
Efter skolan åkte jag hem till Tilda (en kompis, vi tränar tillsammans) Vi åt lite fika, pratade lite och vi började även att planera vårat idrottspass som vi ska ha för våran klass vecka 11, det går super bra! Blir bara mer och mer exalterad :) Det är väl positivt??
Sedan drog vi till hallen, träningen var sjukt jobbig...men mycket bra! Tog en hel del. Vi körde mest sparring, det blev ju lite slag och så *host*
Under en rond så knaka min fot (typ i tre steg, *knak, knak,knaaak*) det gjorde sjukt ont, ville sätta mig ner och gråta men det var bara att hålla ut. Då kanske jag blev lite arg och råka slå lite hårt,tur att det var tränaren som jag körde mot just då...
Sedan lyckades jag knäcka fingrarna genom att slå Tilda på höften, det gjorde ju också lite ont.
Efter de massa benfys och hopp, inte kul med min fot. Nu kan jag knappt gå och hittar inget bandage heller. Men som lite plåster på såren, tog vi en kall dryck och sedan gick vi och bastade, skönt!
Nu ska jag ta en god frukt sedan blir det nog till att mysa ner sig i sängen för min del. kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0