Det gick ju som det gick...

Tjatja!
Hela skoldagen var bra, utom såklart några små saker...
Vi skulle ju som sagt filma idag, vi började...men på första lektionen hann vi bara en minuts inspelning på grund av att några jävla små barn ska gå och banka på dörren hela jävla tiden. Tillslut klarade inte jag av det mer, då exploderade jag. Hoppas dem får mardrömmar om mig inatt. Men nu bör nog jag tänka efter om jag kanske bör skaffa hjälp...
Men sedan flöt allt på bra igen, så innan sista lektionen hade vi lyckas filma in hela filmen, och allt var så perfekt tills, vi råka radera 2-3 delar utav filmen -.-'
Så nu måste vi spela in imorgon också, känns inte alls bra! Det är ju redovisning imorgon!
Men men, det löser vi. Vi klarar allt!
Nu när jag kom hade jag jätteont i magen, så jag somnade...vaknade för typ en timme sedan, så har hunnit äta. Men nu har jag matte-läxan och so-uppgiften att göra.
Så vi för höras, ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0