Du får en länkning + kanske 3st och FB

Jag bara kom på nu när jag låg i sängen och läste olika bloggar. Har ni som läser våran blogg blogg?:) skulle vara roligt och få några nya bloggar att läsa och att det är en av våra läsares blogg;) skit vad det där fick våran blogg att framstå som en av Sveriges mest lästa bloggar:P men tyvärr är det ju inte då....
Men ni som har en blogg kan ju kommentera med eran bloggas namn så kan jag och kanske Issa börja läsaren.

Men för att ni mer ska bli sugen på att kommentera det så tänkte jag att varför kan jag inte länka era bloggar på våran blogg. Då kan jag säga att ni kommer gå några fler läsare. Sen eftersom jag är så snäll och omtänksam (till och med en grej vi testade på lovisas telefon sa det:P) så tänkte jag att den blogg som jag tycker värka bäst kommer få flera länkningar i olika inlägg + att jag då lägger ut en länkning på din blogg i MIN FB:D hoppas ni blir motiverade och vill ge oss en länk till din blogg:) vill verkligen läsa våra läsares bloggar:D

//Rebecka:)

Ps. Kollade bland mina bilder på mobilen nu och hittade två bilder jag inte visste att jag hade:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0