Helgens planer!!

Va hemma idag igen:( fan för att vara sjuk.... VARFÖR??????
Man missar så mycket i skolan när man är borta.

Helgens planer:
Lördag - åka till pappa för mamma och Frida åker på tävling. Kommer då få träffa Mias äldsta dotter Ida. Det ska bli roligt:) sover sedan över hos pappa (Frida kommer på kvällen). Måste plugga so. På so:n måste jag skriva om kubakrisen och har inte börjat så har ångest över det. (kanske ska träffa girlsen oxå)

Söndag - plugga klart so:n, matte läxa och träna på rymden läxan:P ligger typ 3 veckor efter i matten. Men tror jag jobbar ikapp matten till veckan... Vill till birsta oxå men vi får se hur det blir. Vill köpa ett par nya skor jag sätt eller jag har typ 5-10st jag vill köpa. Men tänker bara köpa ett par:P

//Rebecka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0