Hmm..

Chacha!
Jag har fett tråkigt...
Men sitter och funderar lite på vad jag vågar ladda upp för bilder här...
Jag gillar att make upA. Så ifall jag har tråkigt på helgskvällar brukar jag ibland kunna ta fram lite smink och sådär... Fast jag är inte så bra, men försöker ju lära mig. Funderar nästan på att gå någon kurs någon gång kanske, det skulle vara intressent. Men till sommaren lär jag nog hålla på en hel del. Men det jobbiga är att jag älskar att fota också, så det blir lite svårt att både stå framför och bakom kameran xD (I sommras skulle jag fotas och så men det blev aldrig av, lite synd...ångrar att jag inte gjorde det nu. Men men.) Det är lite synd att mina kompisar inte gillar det lika mycket som jag, för då hade jag ju kunnat låna dem som modeller eller så...
Haha, det här inlägget blir lite som mina önske drömmar :)
Denna bild är dock redigerad (Jag brukar aldrig redigera bilder, men som sagt..jag har feeeett tråkigt just nu), och ni ska inte kolla på läpparna. Det är ögonen jag leker med mest...
Btw, det ser ut som att jag skelar...Ännu en besvikelse. Ni förstår jag  blev nyss besviken för jag hittar verkligen ingen snygg fejk navelpercing :(
Men men, jag ska nog gå ut till mina hästar snart. Sedan ta en skön dusch.
Så ni få ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0