Mycket vatten!!!

Hej alla bloggläsare!!!!
Issa har ju berättat hur skoldagen varit så jag tänker inte säga något om den:P
Efter skolan när jag och Frida gick hem så visste vi att det va vatten i en tunnel som vi måste gå igenom. Men det låg typ ett träd där när vi gick till skolan. Men så klart är det någon som har tagit bort det när vi ska hem.... Så det va bara att gå rakt i genom vattnet så man va blött om fötterna (det kanske va 20-30cm vatten om inte mer:P). Jag gick först och visste inte att det va en kant under vattnet så ramlade ner på knä I VATTNET:(:( känner att det gör ont på knät men bara en snabbis:P

När vi kommer hem går jag in på toaletten och ska bytta byxor så ser jag att jag blöder på knät. Typiskt mig xP hahahahaha

//Rebecka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0