Några roliga frågor? ;) ;)

Hej igen!
Jag är såå trött! Vet inte om jag orkar vara vaken tills bb börjar..
Vill bara meddela min sorg här, jag får inte träna imorgon! :( Det är inte okej. Jag måste var barnvakt. Men då kanske, bara kanske blir det ett zumba pass istället. Det vore coolt.
Imorgon är det onsdag, så när den dagen är avklarad så har ju redan halva veckan gått! :D Så bara att kämpa. Imorgon måste vi, Jag, Lovisa och Rebecka börja filma våran "Fakta film", kan bli intressant.
Jag tycker inte att ni ska glömma bort våran lilla frågestund, jag vill ha lite roliga frågor att svar på. Så kom igen nu!!!
http://kramkompisar.blogg.se/2012/february/fragestund.html
Vi hörs, sov sött!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0