Planerna för dagen!!! BEHÖVER TIPS

Sitter i soffan och pluggar. Även när man är sjuk måste man det:( lite jobbigt efter som det är mycket fakta att ta in och har ont i huvudet. Men kom på att jag kan stryka under olika saker först innan jag läser allt noga:P
kommer inte ihåg vad vi ska göra.... Så jag har sagt till min syrra att ta reda på det:) annars får jag ringa min so lärare.
Måste även kolla vad jag ska göra i dom andra ämnena så jag är klar med allt jag missat när jag kommer tillbaka till skolan.

Jag blir så rastlös när jag är hemma. Någon som har något tips på vad jag kan göra utan att det är jobbigt när man är sjuk?:)

Måste även ringa runt och kolla sommarjobb så det är gjort. Det kan jag ju passa på att göra nu när jag är hemma hela dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0