(Blir så jävla less på idioter!!!)

Hejsan!
Igår var det fredag, myckettrevligt! På skolan var det bara en lektion som man behövde jobba på, nice! :)
Och Renecka var lite "speeeeeedad" så hon dansa och flög runt i rummet....
Haha!
Efter skolan åkte jag till Elias, sedan kom Jonas och då drog vi ner till gården. och det var ju roligt tills jag märker att någon jävla piiiiiip piiiiip unge har tagit min plånbok...där alla mina kort och grejer finns! Kul -.- Så nu har jag inget....(Så skulle någon hitta kort eller så som tillhör Isabell Edh, kanske ni kan höra av er..)
Efter de så gick jag, Jonas och Elias hem till han. Den valde en film...och den var helt värdelös, men men :)
Idag blev det upp tidigt för att killarna skulle iväg med skotrarna.
Jag skulle ha åkt skoter med min familj, men dem dissa mig. Inte kul.
Så nu sitter jag här hemma och sjunger, kul lördag xD
Få se om jag drar till tjejerna ikväll eller om jag är hemma.
Vi hörs nått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0