Lite snabbt och slarvigt (Ska gå ut..)

Cha cha Bloggen! ;)
Har sovit borta sen i fredags så har inte bloggat, sorry.
Men här är en bild på Eriks efterskotts present xD
Ni kanske kan få en video på den senare :P
Sedan har vi ju vårat fredags fika, som bestod av snickerskaka och muffins. (Det var min tur att fixa)
Och medans vi fikade så lyssna vi på denna underbara låt
Då var ju självklart jag och Lovisa tvugna att sjunga lite, kanske spela lite "sockerrörsgitarr" också ;)
Igår kväll gick jag och Elias på bio, En gång i phuket. En bra film! (Men jag kunde inte se min kusin, som tydligen skulle vara med, så får titta på den en gång till xD)
Nu ska jag gå ut så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0