dagen...?

Tjoooho! :)
Jag kan ju berätta lite kort om min dag, yaaaahy.
Först var det idrott, det var roligt och sedan fick vi sluta tio minuter tidigare, så man kunde klä på sig i lugn och ro. Sedan invänta en kram av Elias ^^
Efter de rullade skoldagen på. Efter lunch var det So-Prov..det gick nog ganska bra :) kändes bra i alla fall, så är nöjd. (Men jag fick inte skriva allt som jag kunde för det fanns inte frågor så det räckte, inte okej xD)
Nu är jag hemma, och har skickat in labben, och "gjort" den sista uppgiften... Även ätit lite pannkaka. Jag räddade halva smeten efter mammas tappra försök...blev lite bränt xD Hon är så söt så!
Nu har man bara lite No-plugg och att Städa rummet på listan! känns bra :) Blir nog inte vaken HELA natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0