Från igår ;D

Hejsan Bloggen!
Här är då lite bilder från min och Lovisa skidtur :D
Första vurpan....
Söt
Sedan tog hon sig upp för en snö-hög...
Men på väg ner....så gick det bildre bra.
Som ni ser så gick den nedförsbacken inte så bra för mig heller xD
(Här imellan åkte Lovisa ut i vägen också, men överlevde ;))
Sedan hittade vi en burk som vi mobbade lite grann!!
Sedan skulle vi fota oss och Norells skylten, men när jag skuklle ställa mig på rätt plats så failade jag, två gånger...ramlade lite kanske.
Påväg över vägen xD
Det roligaste var ändå när en gubbe gick förbi och sade:
"Hej, har ni spårat ur flickor?"
Jag: "Hehe, lite kanske"
Han: "Det finns ju en järnväg där nere, där finns det bra spår"
haha ha :)
(vi mötte ju fler folk också, men han var bäst!)
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0