sommar snart??

Hejhej Bloggen!
Än så länge så finns det inga bilder från dagens händelser ;O
Men jag och Rebecka startade dagen med en lite promenad hem till Rebecka för att hämta en dator. Sedan satt vi på skolan med datorerna (jag hade redan med mig min) Vi skulle ju arbeta med So uppgiften, men vi hittade massa fina och roliga bilder. Så vi fastnade där.
På matten kunde jag knappt koncentrera mig, men det gör inget för jag ligger före min planering.
Sedan vart det Tema jobb hela eftermiddagen. Vi håller på med manuset nu och det går ganska bra faktiskt. Kommer bli awesome när allt är klart!! :D
Ni kanske kan få se den om ni vill??
Nu bör jag egentligen plugga på so uppgiften, men vår lärare sa att vi kunde lämna in den på onsdag näösta vecka så har inte särskillt bråttom. Dock så har jag lite fysik att läsa på, men det gör jag på 10 min så det är lungt.
Det är plus grader ut, någon mer än jag som längtar till våren, och SOMMAREN!?!?!




Ser ni, guuu så härligt! Längtar otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack :)

allt bra?

2012-02-23 @ 17:00:05
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0