Back again!

Hejhej Bloggen!
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men har varit sjuk hela helgen, sov och hade ont i huvudet så var jobbigt att sitta vid datorn. Men nu är jag frisk så ska blogga massa! ;)
Denna dag har varit ganska slapp, vilket jag gillar xD
Vi började dagen med lite teater. Det gick faktiskt ganska bra, jag var drottningen/häxan i snövit.
Lovisa var ett rådjur, titta så söt hon var!
Efter de blev det en kort lektion matte, sedan lunch.
Vid 12 tittade vi på småbarnens tema-musikal, hihi så söta dem var!
Sista lektionen var det bild och då kom det dit en tjej som höll på med smycken, så då fick vi göra egna smycken. (Det höll jag på med jättemycket förr, så det var jätteroligt)
Här är mina smycken, dock inte de bästa bilderna. Men jag är nöjd :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, egentligen har jag lite läxor som bör göras men är inte så sugen på de, så få se vad som händer. Men ha det bra så länge! :D
Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0