.

Hej!
Jag tänkte säga att jag nästan gjort klart allt plugg, men insåg att jag egentligen bara har gjort en liten del av No:n, haha guu så lat jag är. Men jag får vara det idag, efter alla prov, efter behandlingen och så där.
och nu är jag lite smyg sur för att: Jag gick in i duschen han fixa shampoo sedan när balsamet var i blev vattnet iskallt -.- Åhh!!
Så jag tänker sura lite sedan sova och skjuta upp allt tills imorgon bitti. Fast lär ju inte klara av att sura längre än 10 minuter till, och att skjuta upp allt tills imorgon som typ kläder, packning mm....det kommer ju aldrig hända det heller.
Jag längtar i alla fall tills imorgon! :D Så vi hörs
Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0