Bara att kämpa.

Hejhej!
Förmiddagen idag gick väldigt segt men efter lunch så gick allt fort!
Efter skolan stannade jag och Rebecka för att plugga klart all No, så nu har vi gjort allt utom sista uppgiften i VG-häftet och en halv uppgift i G-häftet. Så det känns jättebra! Då är det bara att koncentrera sig på So:n , som vi har prov på i på torsdag. (Jag orkade dock inte plugga på det idag...inte bra)
Jag har gjort mitt gymnasieval nu också. Undrar hur det här kommer sluta ;O
Nu tänkte jag slå på en film, som kan vara bra att ha sett innan svenska nationella xD Men den är nästan 3 timmar lång så ser nog inte hela nu ikväll.
Ha en trevlig kväll :)
Kram                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0