Bra dag.

Hejsan bloggen!
Idag har allt bara varit bra. Skolan, "plugget" hos Elias, träningen...Och att mysa i sängen med lite Vampire diaries fungerar ju de också ;)
Imorgon är det tisdag...känner min inte så pepp, vill hellre ligga hemma och sova. Men det går ju inte så som vårat "prov-schema" ser ut
Tors: So-Prov
Fre: VG-MVG- Prov
(Helg=plugg)
Tis: Nationella Svenska
Ons: Matte-Prov
Tors: Nationella Svenska
Jag ser väldigt mycket fram till det här eller?? Nee.. Och imorgon måste jag skicka in valet av gymnasium...och jag vet inte vad jag ska ta som andra-och tredjehandsval...
Nu vet jag inte om det blir lite film eller om ska jag kanske sova på en gång?
I vilket fall som helst,,SovGott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0