Hej hej hemskt mycket hej!!!

Det är en typiskt Lovisa mening!!!! Nu har jag inte bloggat på några dagar men det är för att jag och Frida bytte till mamma i måndags efter att hon haft folk hemma. Där för blev det ingen bloggning då....:( sen igår blev det ingen för vi va till mammas kompis Mia (min kompis mamma) och sen så har jag pluggat:P men nu bloggar jag:)

Idag har vi tränat inför nationella. Det gick faktiskt bra hoppas jag. Sen efter skolan stannade jag och Issa och plugga matte läxa och so läxa. Tror jag ska börja stanna efter skolan och plugga för när man kommer hem orkar man inte det eller så har man något annat att höra:) men sen vid 17 tiden kom mamma hem och jag, frida och mamma åkte och tränade bodypump;) det va as kul men har svårt att lyfta armarna nu eller ja det är jobbigt. Men det är så det ska vara efter man tränat. Men jag märkte idag att jag måste ha tyngre vikt på gymet än vad jag brukar ha. Jag orkar mer än vad jag har på pärlan:P
Imorgon har vi idrott första lektionen på skolan. Men vi ska spela badminton så jag får se hur det går att slå:P men det är tråkigt att det typ inte är kondition. Eller man väljer ju själv;) jag är ju inte så bra på det satt.

//Rebecka
Ps. Måste ju säga att Eve hittade snygga skor i måndags:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0