(Måste man ha en rubrik?)

Tjatja bloggen!
Förlåt för att jag inte skrev något igår, men jag slog inte ens på datorn igår, utav det var skola, träning (första gången på typ 3 veckor och dem plågade mig verkligen!!!!!) så när jag kom hem blev det, göra hästarna, duscha, fika, SOOOVA! :)
Idag har det varit en bra dag :)
Först var det badminton, Jag, Lovisa Rebecka och Erik höll ihop och hade det jättekul :)
Ps. Vi körde tre oliga matcher, olika lag varje gång...Jag var med i laget som vann hela tiden, BÄST ELLER? ;)
Sedan har jag mest bara pluggat, faktiskt underhållande och inte så tråkigt. Det är ju bra.
Sedan var det bara att vänta på bussen, men hade ju några trevliga typer att prata med så den tiden gick fort förbi.
När jag kom hem kastade jag i mig lussebulle för att hinna få i mig något innan jag skulle rida. Jag kan ju säga en sak..det var så pass mörkt att jag inte såg vägen, bara lite ^^ Men det gick jättebra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0