Rolig dag!!!!

Vilken dag!!! Den började med att mina underbara vänner kom och hämta mig (ni är bäst. Och tack för att ni hjälper mig!!!!:)) Efter lunch hade vi skidor. Det gick bra. Det va så roligt för när vi skulle åka iväg så åker Issa in i Lovisa. Lovisa ramlar ner i diket och kommer inte upp. Tillslut ser alla det och skrattar. (tycker så synd om henne)

När vi ska gå till slöjden idag så kastar Lovisa snö i ansiktet på mig. Då knuffar jag henne ner i en snöhög.
Sen på slöjden blir Issa en katt på bordet. Mina kompisar det:P

Ska snart åka bort till pappa och vara där i en vecka. Vill träna idag men får typ inte för mamma. För det blir för mycket efter varandra. Så ska träna imorgon:D

/Rebecka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0