Sparring! Yeahh! ;)

Hejhej!
Lång dag, är helt slut.
Först skola, jag överlevde hela. + att jag fick sluta 12:45 istället för 15:15, Lite härligt eller!?!?! :D
Sånt händer inte ofta på Heliås.
Chillade lite på skolan, innan jag begav mig till Elias. Där jag somnade och häll på att missa bussen till träningen....*Elias vaknar* och säger typ: Öhh, din buss går om typ 10 minuter. He he...fick ju lite panik och blev ju lite irriterad då men det gick bra, för jag hann till bussen. Kom till täningen i tid, men dock utan mat i magen :S (Åt ett äpple, köpte en snickers för kickens skull...Meeeen hann inte äta den.)
Träningen var otroligt jobbig! (RIKTIGT JOBBIGT!!!) Men jag fick sparra (När man "slåss" mot varandra i ringen) Så det gjorde min träning ;) Fick inte köra mot Tilda, min boxar kompis...Utan två killar. Men det gick skit bra ju. Så nu är jag lite jättetrött.
Funderar på om jag orkar titta på Vampire diaries, eller om jag ska sova på en gång...
Sov sött folket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0