Tjejkväll

Hej Bloggen!!
Nu har jag varit och lämnat mia vid tåget. Hon ska åka ner till sina barn. Sen åkte jag och handla tills ikväll:) Men jag behövde inte handla maten tills ikväll. För det har sofie gjort:P
Ikväll är det ju tjejkväll hemma hos mig. Blir jätte mysigt det:) Men måste städa mitt rum som jag tänkt göra hela veckan.... Annars får vi inte plats med alla madrasser. Vet inte om vi får det än då:P Men hoppas på det.
Sofie kommer vid 5 och då ska vi lagga mat. Sen kommer dom andra vid 6 tiden och då ska vi äta enchiladas eller vad det heter:P Kommer komma lite bilder från kvällen imorogn tror jag. För jag kommer inte blogga i kväll ju när dom bästa är här.
Kram Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0