LITE stort kanske...

Hejhej!
Jag kan ju berätta lite om dagen ;)
Skolan väldigt bra, allt flöt på och gick som jag ville. Sista lektionen, slöjden, så gjorde jag klart mitt linne. Men det är verkligen JÄTTESTORT, lite synd faktiskt.
Såhär vackert är det när jag drar ihop det, som jag vill att de ska sitta.
(He he, ser ut som att jag har gigantisk rumpa....)
Men såhär sitter det!!
Lägg märket till att det hänger ner en kilometer under armarna, och jaaa..ni ser ju ryggen. (Ps. Den är lite stor fram också.)
Men jag tänkte att jag kanske kan ha den på sommaren till mina hemmagjorde shorts ;) Det blir sexigt fint!
Efter skolan åkte jag till Elias en stund :)
Sedan bar det av till träningen. Jag själv tyckte att det gick jättebra. Körde stenhårt på skuggboxningen ju och allt annat. Känner mig duktig :)
(Synd bara att det gör så ont när jag andas mm...Men förhoppningsvis har det blivit bättre om sisådär 1-2 månader)
Nu ska jag sova, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0