Tränar inför vårruset 2012!!!!!!

Hej!
Har tuvär ite bloggat nu på några dagar... Jag har pluggat och tränat. Så har inte hunnit. Men när jag har tvättat ansiktet och allt sådant. Så sitter jag i sängen med kvällsfika så kan jag ju blogga.

Idag har Jag haft en tåkig dag eller det finns roliga stunder med:) Tex när jag Lovisa och Issa ville in i ett klassrum som heter soldraken. Vi sprang upp för trappan efter maten. Men dörren va låst. Så jag gick och kolla om ett fönster till rummet va öppet eller om någon va där inne. Men det va de inte. Så vi sprang ner och sprang till lärarrummet. Vi smög/sprang in. Då såg vi ingela (om gillar värkligen oss:P:P) så vi sprang till henne. Vi frågade om hon kunde öppna dörren till oss. Men louise gjorde det för hon skulle ändå upp. Det va lite kul när vi skulle upp för trappan igen för Louise sprang först sen kom vi en eftert en i samma takt. Det är roligare i värklig heten än va det är när man skriver det ju.....:P:P Sen när jag kom hem så började jag plugga. Det gick väldigt segt i början men efter middagen så gick det bra. JAg tror jag typ har pluggat hela dagen... Inte bra eller joo. Om jag ska tänka på betygen så är de det.

igår tränade jag och lovisa på kvällen. Det blev styrketräning. Vi försöker alltid träna kondition med. Men det brukar vara upptaget. Igår kan jag säga att typ allt va de... Det va mycket folk jämfört med på lördagarna när vi tränar på morgonen. I maj ska vi springa vårruset. Kommer bli as kul ju:):) Måste träna till det med. Men det kommer gå as bra efter som vi ska springa tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0