Sova,fixa,bak,behandling.

Heeeey!
Nu är kameran klar!
Jag kan ju ta och berätta lite om min dag xD
Jag började med att försova mig lite, så hästarna fick lida i typ en halvtimme, men dem klarar sig.
Sen så låg jag i soffan halvdöd halva dagen, för att jag var trött.
Men eftersom att jag var barnvakt så kunde jag ju inte ligga där hela långa dagen. så jag gjorde lite lunch åt oss alla tre. Vi åt i lung och ro, för dem hade planer på att tvinga ut mig för att leka. Men de började regna så jag slapp^^ Men var ju tvungen att gå ut för att ge min häst ett täcke.
Då kom vi på den smarta idéen att baka! Mina berömda Monsterkakor (men vi hade inte grön karamellfärg,så dem fick bli rosa)
Ser verkligen inte ut som mina Monsterkakor, men dem var gooooooda! :)
Sedan nu på kvällen så har jag varit med min häst på behandling, han fick även några nya broddar.
Han måste nog gå dit någon gång till, min lilla pojke.
Även jag ska dit, jag har tid på torsdag, herregud!! Haha, det kan bli ganska intressant..undra om det känns läskigt ;O
Idag ska jag försöka att komma i säng i vettig tid i alla fall, så jag orkar vara aktiv hela dagen.
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0