Tjejkväll, öppet hus och träning

Igår hade vi en as bra kväll. Hoppas vi kan göra om det tjejor!!! :D Kan inte säga så mycket om tjejkvällen....

Idag har jag varit på öppet hus på plusgymnasiet. Jag har ett jätte svårt beslut som måste vara klart om typ en vecka:O Hur ska jag klara det.... Jag har tidigare sakt att jag vill gå på hedbergska ekonomiprogramet. Men nu vill jag gå på plus också... Så jag vet inte hur jag ska göra :O Sen ska jag på thorens business school och kolla på tisdag. Vad händer om jag vill gå där med. Eller asså det är ju bra. Men om jag gillar alla så hoppas jag på att jag har en ordning klar tills 1 feb då man ska ha sökt. Med dom skolor jag varit på så är ordningen: 1) plusgymnasiet 2) hedbergska. Men jag vet inte längre om jag vill gå på en så stor skola som hedbergska. Så jag tror det blir en friskola ändå :D Men det jag vet är att jag vill gå ekonomi (handel, om det är bra thotens). För jag ska ju bli egen företagare :D:D:D:D:D:D
Sen efter jag varit på öppet hus så åkte jag och lovisa på pärlan (gym). Det va jätte skönt efter att ha haft en as bra tjejkväll!!!! Körde hårdare än vanligt :D Imorgon blir det bodybalance med lovisa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0